更多

    【FROM EDITOR】 Mii 孖車

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    上星期講開《 GT7 》,今個禮拜又有隻賽車手遊想講吓喎,呢隻就係《 Mario Kart Tour 》,呢隻 game 都出咗幾年,無啦啦講嚟做乜呢?事關上星期三嘅一個 update 加咗新玩法,值得同各位讀者大大輕輕分享吓。

    《 Mario Kart Tour 》響 2019.09 尾推出,經過幾年都加過新玩法,例如多人對戰、分組賽等,今次就加入咗 Mii 頭像,即係響賽車時用你自己整個樣落場,雖然玩緊嘅時候都只係見到背脊,不過贏咗嘅時候睇到自己個樣,又的確幾過癮嘅,真係好似自己落場揸贏咗一樣!

    不過想用 Mii 玩《 Mario Kart Tour 》都要留意,要用 Mii 頭像出賽就要靠 Mii 服裝,系統會送一套基本嘅比你,但唔係條條賽道都用到,所以就要你買更多 Mii 服裝玩唔同賽道喇,愈買得多 Mii 服裝又會有加乘,呢招氹人落坑又幾高喎!除咗可以即興整個 Mii 頭像,如果你個 Nintendo Account 已經有 Mii 頭像,只要 login 返就用到,而 Mii 頭像最多可以儲存 10 個,想用乜樣嚟玩都得啦!

    印象中用到 Mii 嘅手遊,應該係得《 Miitomo 》,呢隻亦係 Nintendo 官方第一隻 Mii 頭像嘅手遊,可惜係兩年後就下咗架,連無耐之前出嘅《動物森友會 口袋露營廣場》都未有得用 Mii ,今次放落孖車度,估計《 Mario Kart Tour 》應該都幾多人玩,仲搵到吓錢𠻹𠻹喎!


    話時話,嗰日玩緊孖車嘅時候,部手機突然大聲怪叫!睇清楚原來係「緊急警示」,你知我身上有幾部手機㗎嘛,仲戴住智能手錶,同一時間又響又震,可想而知幾震撼,嗰一下真係比佢殺個措手不及呀!不過應該都唔夠成排手機放響車頭啲 DC 司機,或者外賣平台落單部門,十零廿部齊齊響震,場面梗係好壯觀啦!

    但係都有唔少長者唔知發生咩事,仲以為手機壞咗,連我兩老都打嚟問我咩事,以為有得換過部新機𠻹呀!今次出「急示」係第一次,之前響外國都收過呢類警示,通常都係地震、颱風之類就會提醒你要暫避,今次咁樣「急示」法,唔知以為疫情嚴重到要避難呀!


    最後想問下各位讀者大大,唔知你哋家陣用緊嘅流動電話號碼用咗幾耐呢?上星期台灣就爆出勁 hit 話題「 20 年電話號碼」,編者本身都有兩個個人手機號碼,其中一個用咗超過 20 年,由出嚟做嘢 keep 到家陣,之後申請咗個 5 字頭嘅新號碼,亦慢慢轉啲聯絡過嚟,不過耐不耐都仲會收到啲 msg ,而電話就飛晒去新號碼,唔知仲有無人打我呢個成 20 年嘅舊號碼搵我喇,可惜就算有都無用啦,肯定唔會係我 ex ,因為佢哋一早都轉晒用 WhatsApp 、 Line 、 FB msg 同 TG 我,實無機會好似大 S 咁喇⋯如果唔知我講緊乜嘅,就去 search 吓「大 S 20 年」就知 keep 咁耐嘅電話號碼有咩好處喇!

    您會感興趣的內容

    相關文章