更多

    【場料】 睇得舒服啲 千七蚊玩投影機

    雖然仲有唔夠一個禮拜就到 9 月,以前做家長嘅已經要開始幫仔女收拾心情準備開學,不過家陣咁嘅狀況都只能喺屋企睇網上授課。除咗上網學習,其實一眾小朋友呢段時間屈喺屋企多數就係睇電視或者打機,唔想咁傷眼可以考慮用投影機,巴頓今個禮拜就搵咗兩款平平哋嘅袖珍投影機俾大家參考下。

    以前玩投影係一個奢侈玩意,不過隨著技術的進步及下放,好多廠商都設計及生產出門檻較低嘅投影產品,其中針對多媒體應用的機種就明顯相當受歡迎,尤其係將 Android 系統、 TV Box 或 Media Player 結合到一部投影機上就最受用家青睞。

    TSK Japan 有款 Wi-Fi 智能旗艦版 1,080p 安卓系統無線同屏投影機,就有齊上述功能,呢款投影機可以做到電腦、手機或平板電腦無線同屏,令用家唔使只係集中望住手提裝置狹小的屏幕,而且投影機的投影距離少於 3 米就可投射出 100 吋的畫面,並內置雙喇叭可以重播音效。

    TSK Japan 安卓系統無線同屏投影機
    TSK Japan 安卓系統無線同屏投影機少於 3 米就可投射出100米的畫面,並內置雙喇叭可以重播音效。

    當然最重要係投影機採用 Android 系統,換句話說可以安裝不同的 Android Apps ,串流欣賞視頻及進行遊戲等。機身設有 HDMI 、 VGA 、 AV 、 USB 等插座可供有線連接,當然最方便就係用 Wi-Fi 無線連接手機或平板電腦。 TSK Japan 呢款 Wi-Fi 智能旗艦版 1,080p 安卓系統無線同屏投影機,廠方指原價 $3,380 , Club Like做緊減價 $1,689 就買到。

    同場仲有款飛利浦 PicoPix Nano 袖珍型移動投影機,主打機身小巧,體積只有 62 × 52.3 × 48mm ,重量亦只有 136g 。 PicoPix Nano 可將高達 60 吋影像投射到任何牆壁、天花、地面或帳幕等表面,並配備 Wi-Fi 無線連接和多媒體播放功能,可支援 iOS 、 Android 、 Mac 和 PC 等系統。而其內置電池更可使用長達 80 分鐘,耐力十足。原價 $1,598 , Club Like 做緊減價 $1,489 就買到,都平咗一舊水,有興趣玩投影嘅朋友不妨一試。

    PicoPix Nano袖珍型移動投影機,主打機身小巧,體積只有62×52.3×48mm,重量亦只有136g。
    PicoPix Nano 袖珍型移動投影機,主打機身小巧,體積只有 62×52.3×48mm ,重量亦只有 136g 。

    TSK Japan 安卓系統無線同屏投影機:按此
    PicoPix Nano:按此

    您會感興趣的內容

    相關文章