更多

    【場料】 買 KEF 最新 KC62 重低音喇叭 送無線連接器

    重低音喇叭在家庭影院中的重要性無庸置疑,不過好多屋企嘅女主人都睇佢唔順眼,成日話佢阻住晒,所以好多廠商都絞盡腦汁設計又小巧又好聲嘅 Subwoofer 。 KEF 最近就俾用家驚喜,最新推出嘅 KC62 絕對係一鳴驚人的小型超重低音喇叭。

    KC62 搭載創新的 Uni-Core 技術,以縮小了三分之一以上的箱體,締造深沉渾厚、精準細膩的低音表現,無論係聽音樂、睇電影或者打機都可以令聆聽者身歷其境,當然最緊要係慳咗唔少擺放空間,咁就唔怕老婆或女友咋型!為慶祝 KC62 的推出,由即日起至 2021 年 2 月 28 日,凡選購 KEF KC62 或 KF92 重低音喇叭,均可免費獲贈價值 $1,680 嘅 KW1 超重低音無線連接器,各位機會難逢呀!

    查詢:KEF ( 2877 1778 )

    您會感興趣的內容

    相關文章