更多

    姜 B 出沒注意!
    LG 有得抽《拉闊》音樂會飛

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    近年 LG 強攻家電市場,疫情期間,LG 更推出了不少防疫產品,令人印象最深的莫過於 PuriCare 穿戴式空氣清新機及保護盒,又有衣物護理機 Styler 系列,還有其他家電及電競產品;現在買 LG 產品,更有機會現場睇《拉闊》音樂會,粉絲們識做啦!

    除了 PuriCare 穿戴式空氣清新機外,LG 的智能抽濕機也頗受歡迎,還有其他家電產品如洗衣機、雪櫃、冷氣機,以至備受好評的 4K OLED 電視機等等。

    想免費睇到《拉闊音樂會 風火雷電 林家謙 × 姜濤 × 柳應廷 × Tyson Yoshi》的話,LG 會幫到你,方法有兩個,第一是免費登記成為 LG 新會員,即可獲 1 次抽獎機會;第二不論是 LG 現有或新登記之會員,推廣期內買 LG 行貨產品並成功申請保養,就等於參加抽獎,換句話說,買得愈多抽獎機會愈多,詳情瀏覽 LG 相關網頁 啦!

    您會感興趣的內容

    相關文章