更多

    Samsung x Mirror

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    9 月 10 號開始,響街可能會見到好多人用摺機,點解?咪就係要怪 Samsung 囉,佢哋搵咗 Mirror 十二子做代言人,代言嘅就係最新一代嘅兩款摺機 Galaxy Z Fold3同埋 Flip3 5G。

    上星期四為咗隆重其事, Samsung 特別搞咗個發布會,仲分咗唔同時段舉行,其中中午時段就係比 tech 版傳媒,傍晚時段就係比名人同娛樂版,不過後者份 invite 早已流出,仲響「關注組」廣傳,所以當日就有網民叫大家放工唔好去尖咀嗰一帶,好彩我哋 tech 版係早啲嘅中午時段,係熱咗少少,但班「鏡妻」唔知原來「鏡仔」們一早就響度,否則我哋都好難全身而退喇!

    查實早成個禮拜已經有「鏡妻」見到個 invite 就問我,可唔可以帶埋佢哋入去,不過真係幫佢哋唔到,事關個發布會唔止限咗出席傳媒嘅人數,連邊個出席都一早 mark 定咗,但就算無 mark 我都唔可以咁做嘅,呢啲係專業操守嚟㗎嘛!

    自疫情以嚟,未有一個品牌搞過咁大型嘅發布會喇,而且今次仲搵齊晒 Mirror 十二個全員出席,無記錯係計《調教你 Mirror 》真人 show 同演唱會之後,最齊人嘅一次公開活動,而且仲搞足一日,哄動就梗㗎喇!當日「鏡仔」們著晒 Thom Browne 嘅型仔西裝,雖然大熱天時,但企響猛烈陽光下嘅「鏡仔」們,見佢哋汗都唔覺流一滴咁,又無乜點抹過汗,只可以話佢哋真係好「專業」呀!

    當日所見, 教主、Edan、Jer、Jeremy、Frankie、Tiger係揀咗Z Flip3 5G,姜B、Alton、 Lockman、Anson Kong、Ian、Stanley就揀咗大芒嘅Z Fold3 5G,「鏡妻」們自己對號入座喇,好彩佢哋無人揀Thom Browne 版咋,呵~
    當日所見, 教主、Edan、Jer、Jeremy、Frankie、Tiger係揀咗Z Flip3 5G,姜B、Alton、Lockman、Anson Kong、Ian、Stanley就揀咗大芒嘅Z Fold3 5G,「鏡妻」們自己對號入座喇,好彩佢哋無人揀Thom Browne版咋,呵~

    編者反而戥各位「前夫」們可憐,因為今次好大機會又要破財喇… 如果你都係「前夫」嘅一份子,就強烈建議你入手無誤,買嚟送比「鏡妻」嘅話,起碼仲保得住個「前夫」嘅名份先吖嘛… 靜靜雞話你知啦,好彩 Thom Browne 特別版響嗰日網上開賣十分鐘就完壳,否則仲肉赤呀你!講咗咁耐,比我講返少少兩部新機嘅嘢先啦,查實兩部新機都已到咗編輯部手,嚟緊當然會詳細測試,睇完可能連你都想入手,咁就「前夫」「鏡妻」一人一部,話唔定有助增進感情𠻹呀!睇 「 前夫 」 們你哋嘅做化喇!

    *      *      *

    Samsung 兩部新摺機就未即刻買到住,反而呢個禮拜即係 9 月頭就買到呢套特別版嘅杯麵喇,都係早兩期響度講過 EVA 「超機密・麵類新食感計劃」嘅合味道杯麵廣告,話咗無咁簡單㗎啦!果然上星期編者就收到香港限定嘅「新・合味道 × EVANGELION 」特別版杯麵,最特別當然係呢一 set 六個杯麵嘅包裝,全都印有唔
    同嘅 EVA 角色響上面,味道就有海鮮味、香辣海鮮味同埋鮮蝦味,而新款合味道杯麵嘅麵質都有提升,而且「更掛湯、更入味」,係咪提升咗你哋自己買嚟食過就知喇,不過編者買咗都唔捨得食就梗㗎喇…

    呢兩款「新・合味道 × EVANGELION」特別版杯麵box set,過幾日就有得賣㗎喇,EVA 迷係咪流晒口水先~
    呢兩款「新・合味道 × EVANGELION」特別版杯麵box set,過幾日就有得賣㗎喇,EVA 迷係咪流晒口水先~

    您會感興趣的內容

    相關文章