更多

    【Apple Pay登港】想取消交易點算?去旅行都可以用?付款奇難雜症 Q&A

    今日 Apple Pay 正式可以用,不過閣下係第一日已經率先試用,定抱住睇定啲嘅心態諗住等多兩日先,不妨睇下以下十大常見問題,有冇解決到你嘅滿腹疑團。
    Q:點解我加唔到卡?
    A:好有可能你部機設定咗去其他未有 Apple Pay 的國家,如台灣,進入「設定>一般>語言與地區」,將「地區」設定為「中華人民共和國香港特別行政區」就可以。
    Q:畀完錢發覺有問題想取消交易可以點做?
    A:你需要出示實體信用卡向商戶辦理退款手續,為認證身份,商戶可能會要求用戶提供登記每張信用卡時 Apple 獨立分配的裝置帳戶號碼最後四位數字,只要在 Wallet 中點選信用卡,再點選右下角的「i」查看資料,就可以找到裝置帳戶號碼。
    信用卡詳情 2
    Q:每次交易有冇上限?
    A:交易上限視乎商戶收款終端機,部分上限設為 $500 至 $1,000;部分則不設上限,換言之交易上限按用戶信用卡的信用限額而定。如有需要,交易前可以向商戶查詢,最穩陣當然係帶埋張實體信用卡喺身,用唔到 Apple Pay 時都有後備。Apple Pay 支援商戶一覽按此
    Q:係咪得卡主 1 個可以用 Apple Pay?
    A:理論上每個已經登記指紋的人,都可以用你部手機透過 Apple Pay 碌到閣下張信用卡,所以唔好亂咁畀女朋友 / 仔女拎部手機去玩呀。
    Q:去旅行仲用唔用到 Apple Pay?
    A:可以,Apple Pay 採用近場通訊而無需網絡,只要海外商店設有 Visa payWave 或 MasterCard 感應式付款終端機,閣下就可以照樣使用 Apple Pay,原理就如同旅行時簽信用卡一樣。同樣,穩陣起見都係袋埋實體卡好啲。
    iphone_family_header
    Q:Jail Break 咗嘅機可唔可以用 Apple Pay?
    A:不可以,Apple Pay 只支援原裝未 Jail Break 嘅裝置,支援機種一覽表可按此
    Q:想換機 / 維修裝置,使唔使重設 Apple Pay?
    A:重設裝置的話,所有儲存在 Apple Pay 資訊會重部移除,需要重新再登記信用卡資料。將 iPhone 送交第三方前,最好先在 Wallet 點按右下角的「i」,選取「移除付款卡」;或於「設定>Wallet 與 Apple Pay」頁面中,選取您想移除的信用卡,確認已經移除所有信用卡資料。
    IMG_7548
    Q:Apple Pay內咁多張信用卡,預設邊張信用卡付款?
    A:第一張加入 Wallet 的信用卡,就會成為預設卡,自動預設付款(上圖為例,預設卡就係匯豐)。想改變預設卡,可按住信用卡並拉到所有卡的最前面;或者到「設定>Wallet 與 Apple Pay」頁面中,點選「預設卡」,再選取信用卡。加卡教學可按此
    Q:唔見咗信用卡仲用唔用到 Apple Pay?
    A:遺失信用卡當然即時要打電話到銀行報失,已報失的信用卡將不能再連結或使用 Apple Pay功能,唔使擔心。
    Q:信用卡到期,銀行寄咗張新卡嚟,使唔使更新 Apple Pay資料?
    A:不需要,啟動信用卡替換卡後,Apple Pay 會自動一併登記。
    Q:附屬卡可唔可以登記 Apple Pay?
    A:可以,附屬卡持卡人登記後,主卡卡主同附屬卡持卡人都會收到電郵通知,阿仔阿女都可以自己享受用 iPhone 買嘢。
    Q:如果唔見咗部 iPhone / iPad,會唔會畀人盜用 Apple Pay?
    A:請參閱這裡
    Q:可唔可以查看信用卡交易記錄?
    A:你可以像一般信用卡網上理財一樣,透過銀行網站或銀行專用 App 才閱覽交易紀錄,也可以參閱這裡

    您會感興趣的內容

    相關文章