更多

    英版《大逃殺》 4K UHD 套裝 粉絲大滿足

    巴頓對 Cult 片真係有舖癮,上星期講完《伊波拉病毒》,早幾日就收到從英國訂返嚟嘅英版《大逃殺》 4K UHD Boxset ,所以急不及待就要同大家分享吓。其實巴頓好 Like 《大逃殺》呢套電影,以廿多年前來說呢個題材相當創新,加上成套戲的表達手法好獨特,所以巴頓一睇就鍾意咗呢套經典。

    講番今次呢個英版 4K UHD Boxset 真係不得了,首先價錢係貴嘅,計埋運費要成六百七十蚊左右,巴頓買完都覺得赤!但對於擁躉嚟講就真係值得, Boxset 內有 5 張碟,包括 2 張 4K UHD 、 2 張 Blu-ray 及 1 張電影原聲 CD 。 2 張 4K UHD 分別係《大逃殺》戲院版及導演加長版; 2 張 Blu-ray 就係《大逃殺 II 》的戲院版及加長版,除此之外仲附贈 120 頁嘅電影特集、角色勝利卡同海報,所以話呢六百幾蚊都係無畀錯!

    英版《大逃殺》 4K UHD 套裝 粉絲大滿足

    好啦,包裝幾正都係其次,最重要就梗係聲畫表現,今次 4K UHD 《大逃殺》有巴頓最喜歡嘅 Dolby Vision 加持,畫質表現確實有明顯的提升,顏色還原度、立體感及對比都較之前的 Blu-ray 版本優勝,尤其是一班學生開始在島上進行殺戮,樹木及日夜場景都改善了層次表現,幾位主角校服上的血跡及污跡更為清晰,整體的銳利度恰到好處,不會過份修復而令畫面失去了電影感。音效方面,比較可惜係沒有升級至 Dolby ATMOS ,只仍然提供 dts-HD MA 5.1 及 LPCM 2.0 音效,但表現仍屬滿意。特別附錄方面更設有全新製作的 20 周年紀念特輯,共 42 分鐘紀錄了《大逃殺》電影的發展,擁躉們必儲必睇。

    您會感興趣的內容

    相關文章