更多

    新年旅行 SIM 漫遊數據卡 網上買 Plan 便利店即刻拎

    Andrew
    Andrew
    號稱"周身刀無張利"的多媒體創作人。 很喜歡樂天熊仔的怪叔叔。

    去旅行,很多人會去買一般稱為白咭嘅旅遊 SIM,不過太多嘢要預備,臨出發先醒起未買 SIM 卡,最近自由鳥遨遊 SIM 可以俾大家網上買 Plan,查到便利店有無存貨,再喺 Circle K 拎卡即飛。

    坊間很多旅遊 Sim 為了方便,都會固定日數,如 3 日/ 5 日/ 7 日不等,自由鳥遨遊 SIM 網站就可以按需要選擇所需日費計劃,最多 30 日(500MB@4G、其後限速 128Kb),比起傳統旅遊 SIM 一般只有 7 日或 10 日更有彈性。買完 Plan 只要到已揀選的 Circle K(OK 便利店)出示 QR Code 就可以取卡。服務同時支援 eSIM 功能,適用用戶便不必到便利店取卡,直接使用透過短訊啟動日費計劃即可。

    您會感興趣的內容

    相關文章