更多

    【場料】 支援 Blu-ray 3D 平玩 4K 超短焦投影三皮有找

    呢個時間想買電視機多數人會揀 4K 甚至 8K 解像度的款式,不過巴頓識得有用家仍然鍾情 3DTV ,佢覺得喺屋企睇 3D 絕對係一大享受,好可惜依家主要嘅電視機廠商都唔再出 3DTV ,換句話講即係部 3DTV 壞咗就無得再睇!其實,仲有另一個方法,就係轉戰投影機。

    巴頓呢位老友就正正經歷呢種慘況,屋企部 3DTV 剛剛壞咗,代理話無零件無得修理,佢睇過市面上賣緊嘅款都唔再對應 3D 功能,二手又唔想買,巴頓就建議佢不如轉玩投影機,一來可以享受 4K 解像度之餘亦有 3D 功能。最重要係依家好多投影機都設短投功能,好短距離都可以投到過百吋大畫面。就好似 Optoma 嘅 P2 4K 超短焦投影機,具備 830 萬畫素,只需 30 公分就可以投出百吋大畫面,而且亮度達 3,000 流明,高動態對比亦達 2,000,000:1 ,同時支援高動態範圍 HDR10 和 HLG 。

    Optoma P2 4K 超短焦投影機

    影像強化方面,設有 PureMotion 進階技術,令畫面更順暢不卡頓。當然最重要係支援 Blu-ray 3D ,只要另外選購 3D 眼鏡就可以欣賞 3D 電影。另外, P2 內置音響系統,就算家中無擴音機都叫有基本音效。油麻地 Y5 HK 做緊減價, P2 原價賣緊三萬一千左右,減價後 $28,888 就買到。如果想再平啲同場仲有小米激光電視 4K ,3,000:1 對比度同樣具備超短焦功能,不過呢款就無 3D 功能,原價 $14,999 ,減價後 $10,999 ,可以叫做平玩 4K 短投,有興趣可以上去試吓體驗效果。

    小米激光電視 4K , 3,000:1 對比度同樣有超短焦,但就無 3D 功能。
    小米激光電視 4K , 3,000:1 對比度同樣有超短焦,但就無 3D 功能。

    查詢:Y5 HK ( 3974 6660 )

    您會感興趣的內容

    相關文章