更多

    【場料】 Bryston Mini T 喇叭平萬三蚊

    喺香港生活有時壓力真係好大,返到屋企都未必想開電視機,反而播吓音樂仲能夠舒緩緊張情緒,所以一套靚 Hi-Fi 絕對物有所值,而今個星期巴頓就挑選咗筍價喇叭同耳機擴音機俾大家參考。

    喇叭作為輸出聲音的最後把關器材,其質素及用料都相當重要,加拿大名廠 Bryston 就將喇叭製作當成追求音質的一種學問, T 系列本來並非用作出售用途,而是副總裁 James Tanner 為自己的喜好度身訂做的喇叭,後來獲得業內人士的一致好評才決定商品化,而 Mini T 就是因應家居環境推出的系列。

    Bryston Mini T 喇叭 平萬三蚊

    Bryston Mini T 採用三路三單元設計,包括 1 吋鈦合金高音、 5.25 吋鋁合金陶瓷塗層中音,以及 8 吋鋁合金陶瓷塗層低音單元。喇叭箱體採用前障板兩側斜角設計,配合厚重 MDF 木箱體可降低單元活塞動作時所產生的失真,還原至寬廣動態、豐富細節及通透自然的聲音本質。 Bryston Mini T 的靈敏度達 86dB ,頻應範圍 33Hz-20kHz ,華仁影音做緊減價,一對原價 $33,000 ,減價後 $19,900 。

    同場仲有款 Beyerdynamic A20 耳擴一樣有靚價, A20 採用全金屬機身及拉絲效果,整體質感相當討好。內涵方面的放大缐路源自同廠參考級耳擴 A1 ,能推動 600 歐耳機,因此推動力充沛,屬於高性價比的耳擴產品,加上德國製造更有信心保證。 Beyerdynamic A20 原價 $5,880 ,華仁影音減價後 $3,980 就買到,都平咗接近兩千銀,有買趁手!

    Beyerdynamic A20 原價 $5,880 ,減價後 $3,980 就買到。
    Beyerdynamic A20 原價 $5,880 ,減價後 $3,980 就買到。

    查詢:華仁影音 ( 2787 7992 )

    您會感興趣的內容

    相關文章