更多

    iPhone 15 新機入手配件推薦 csl 門市呢款獨家產品最吸引

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    今日 iPhone 15 正式開賣,好多人都去 Apple Store 拎機,雖然大部份拿機人士都可能係趁機搵錢的果農,但亦都有唔少拎機自用的朋友,既然拎都新 iPhone,點都會諗諗入手新配件一齊用。筆者今日行過唔少地方見到已有 iPhone 15 的配件出售,經過 csl 門市時更發覺幾款 iPhone 15 配件絕對值得大家考慮入手。

    話說經過 csl 門市時,發現兩款他們全港獨家的配件,第一款是 inno3C 出品的 i-ST5 超薄磁吸流動電池。呢款磁吸外置電造得好薄,厚度只有 8.5mm,但內置 5 ,000mAh 電池,而且同信用卡大細差不多,方便攜帶又可以隨時幫 iPhone 15 補充足夠電力,價錢為 $398,有五隻色選擇,筆者就就覺得呢款配件最吸引最抵買。

    inno3C 出品的 i-ST5 超薄磁吸流動電池,造得好薄內置 5 ,000mAh 電池,有五隻色選擇。
    inno3C 出品的 i-ST5 超薄磁吸流動電池,造得好薄內置 5 ,000mAh 電池,有五隻色選擇。

    另一樣獨家配件,同樣屬 inno3C 出品,就係i-WAP3 3 合 1 折疊磁吸無線充電板。雖知道用開 iPhone 的朋友多數都會配埋 Apple Watch 同 AirPods 一齊用。平時在家可能用多合一充電座,但出外旅遊公幹,要一次過為三樣裝置充電,沒理由搬一隻又大又重的充電座一齊去,如此一來 i-WAP3 3 合 1 折疊磁吸無線充電板就大派用場,加上佢可以摺疊收納,縮細輕巧放入袋就得,方便攜帶。這款 i-WAP3 3 合 1 折疊磁吸無線充電板售價同樣為 $398,值得入手。

    csl 門市除了有上面兩款獨家配件之外,還有包括抗菌全覆蓋鋼化玻璃屏幕保護貼、AR鏡頭玻璃屏幕保護貼及金屬鏡頭框磁吸護殼的inno3C iPhone 15系列配件套裝、inno3C i-65WT Super Silicon 65W 三輸出旅行快速充電器,以及inno3C 5 in 1 Lightning/Type-C/Micro to USB/Type-C 透明快速充電線,同樣可以考慮趁拎到新機時一齊入手。

    仲有,其實如果未買到機,想上台的話, 於 csl 上台買機就有機會以免費得到以上配件,詳情可以到以下網址瀏覽詳情:按此

    您會感興趣的內容

    相關文章