更多

    Facebook 幫你剪埋片 相片自動變「Slideshow」

    早前 Facebook 喺 F8 大會上已經大張旗鼓,話會以影片為主線積極發展,最近有外媒就發現,Facebook 正於本星期陸續向 iOS 用戶推出一項全新的功能:Slideshow。只要你在 24 小時之內,上載 5 張相片或 5 段影片,Facebook 就會自動建議閣下使用「Slideshow」功能,將之組合成短片。Slideshow 會提供 10 款內置的主題,包括懷舊、玩樂、夜生活、生日、經典、感恩等等,每款主題都有不同的背景音樂及過場特效。有評論認為 Facebook 此舉是要應付 Snapchat 等包括短片分享 App 的挑戰,吸引用戶分享更多影片;不過主題模板同特效方面又似乎未夠吸引喎,唔知大家又會唔會為咗呢項新功能些牙多啲片咁?
    [ot-video][/ot-video]
    來源:Techcrunch

    您會感興趣的內容

    相關文章