更多

    HTC 10宣傳片閃現

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    機背其實好有M7的影子...
    機背其實好有 M7 的影子…

    話說明天 HTC 就會舉行發布會,推出傳聞已久的新旗艦手機。呢部被稱為「Power of 10」的 HTC 新機,唔久唔就有資料流出,而家有埋宣傳片,仲唔係堅過石堅?
    [row][double_paragraph]
    有三種顏色可選擇
    有三種顏色可選擇。

    [/double_paragraph][double_paragraph]
    唔知相機係咪用上第二代UltraPixel 呢?
    唔知相機係咪用上第二代 UltraPixel 呢?

    [/double_paragraph] [/row]
    稍早時間於優酷就出現了一條 HTC 宣傳片,係一個名為「 HTC 視頻專用賬號」所上載的,去到呢度大家都應該知條宣傳片係關於邊部機。冇錯,新機 HTC 10 外形在呢條宣傳片入面可謂全面披露。 HTC 10 外形上基本同流出的圖片 100% 一樣,有著大面積的斜 Cut 機邊,而且宣傳片入面仲暗示手機係由一整塊合金 CNC 出來,睇來機身真係落重本。至於機面方面就同 One A9 十分相似,很大程度是因為用上實體 Home 鍵。咁 HTC 10 仲有咩「把炮」之處?聽晚就知。
    [ot-video][/ot-video]

    您會感興趣的內容

    相關文章