更多

    LA SOIREE惹火達人玩快閃

    de8bc303aca9937b46e8765a56c04ec2f35c3cb5.jpg

    雜技、歌舞,無論東西方,都係人類遠古以來的娛樂。當然,與時並進嘛,要取悅觀眾,獨沽一味好易唔掂。現今的雜技,已經演化成綜藝節目,融入歌舞、武藝、搞笑,甚至有點艷情,先至引人注目。

    將於本星期開 Show 的「LA SOIREE」(勁爆惹火達人 SHOW),有齊上述的元素,自從 2004 年開始首演,已經去均地球好多個城市演出。Show 內有縮骨功、體操雜技、空中特技、溜冰、楝篤笑,連浴缸都可以用嚟玩空中體操。今年終於嚟到香港,9 月 16 日至 20 日響演藝學院歌劇院上演。

    星期一中午,佢哋走去銅鑼灣玩快閃宣傳,其中四位表演者一亮相,立即搞塞咗個路口位,搶眼到爆。之後縮骨高手 Captain Frodo 仲露一手,穿越個網球拍畀大家睇。

    5a5ae15eb3f15e15415182901ef52eb806f637c4.JPG

    四位玩快閃的表演者包括:最右邊西裝骨骨的 Hamish McCann,是體操高手;後面穿惹火緊身衣的歌劇天后 Le Gateau Chocolat,是位男中音;前方玩網球拍的是 Captain Frodo,縮骨雜技人;而最左邊的女士 Katharine Arnold,是空中雜技員。

    查詢:www.lunchbox-productions.com

    您會感興趣的內容

    相關文章