更多

    【場料】一返貨即秒殺 Pixel 6a有特別魔力?

    Google 親生仔手機有幾吸引?近日先達有水貨舖搶先引入 Google Pixel 6a,由於是首間開賣水貨 Pixel 6a 的店舖,結果上市兩日首批貨就全被沽清,可見 Google 親生仔的魔力!先達水貨舖店長指,下一批 Pixel 6a 亦有人已落訂,相信很快亦會沽清。

    其實,Pixel 6a 不是甚麼旗艦級手機,只屬中低階級別,但由於升級快及系統流暢度高,就算叫價 $3,750 仍有一大批機迷追捧,事實上不少入手的朋友都係由其他牌子中階機轉會過來。Pixel 6a 採用 6.1 吋 20 : 9 比例開孔屏,配備 Google Tensor 5nm 處理器,內建 6GB RAM + 128GB ROM,搭載 1,220 萬像素主鏡、1,200 萬像素廣角鏡及 800 萬像素自拍鏡,內置 4,410mAh(18W 充電),有白、綠及黑三色選擇。

    查詢:三禾電氣 2374 0618

    您會感興趣的內容

    相關文章