更多

    上 Netflix 睇《真三國無雙》換個角度感受娛樂性

    未睇呢套戲之前已經知道大家的評價,不過巴頓就係想親自感受吓呢套《真三國無雙》可以去到幾盡,結果當然係「不負眾望」!

    巴頓唔會喺呢度重複各位觀眾嘅評價,反正每個月都俾緊錢 Netflix 無理由唔睇,巴頓想講嘅單睇幾位香港演員如古天樂、林雪、呂良偉、秦沛的演出還是不錯的,尤其林雪做董卓又騎馬出征,又咸濕賤格,確係幾有娛樂性,而多場戰役雖然特技可圈可點,但配合熱血的原裝遊戲配樂及 5.1 聲道都達到果種氣勢,戲肉三英戰呂布打得都算過得去,不過巴頓每次見到佢哋出無雙絕招都會笑出嚟,果種發自心裡面嘅情緒只有打過《真三國無雙》遊戲的朋友先會感受到。此外,由於電影遠赴紐西蘭拍攝不少山景,因此片中不少過場都會睇到廣闊的宏偉山脈,在日光下呈現出良好的遠近層次及深度,所以呢,有時將角度稍為轉移,唔好太認真,大家都可以從本片搵到啲可取之處,不失為消暑解悶的選擇。

    您會感興趣的內容

    相關文章