更多

    【場料】 買錯 M.2 做 USB 手指都唔怕 ADATA 兩用外置盒玩埋 RGB

    一講到自組外置 M.2 SSD,大家就要自己買外殼跟 SSD。不過,對 SSD 不太熟悉嘅用家,若果自己出去買 SSD 時或者都可能買錯「材料」。原因就係 M.2 SSD 有分成 SATA 及 NVMe 規格。如果買錯了 SSD 殼規格,就變成得物無所用。因此坊間就開始有一啲可以兼容 SATA 同 NVMe Mode 嘅款。

    而 ADATA EC700G 就係其中一款。規格除咗雙兼容外,其 USB 介面亦達到 USB 3.2 Gen2 10Gbps,令入門 SATA 都可以有達 500 至 600MB/s 全速。除此之外,SSD 殼更有 RGB 燈效,對於鍾意 RGB 嘅用家,當然有一定吸引力。不過價錢方面就略貴,要上 $499,如果非必要有 RGB,分分鐘再買多一個外殼都唔使咁貴。

    ADATA EC700G
    $499

    查詢:飛揚電腦 2707 9168

    您會感興趣的內容

    相關文章