更多

    【場料】叉到 MacBook Pro 16” MOMAX 140W USB 充搶先登場

    一講到 MacBook Pro 14” 以上要充電夠快,不少人都會用原裝牛。皆因可以用 140W 原裝牛半小時快充 50% 電的 14 吋及 16 吋的 MacBook Pro,在推出時並沒有任何一款多頭 USB 充電器可以支援得到。因此,唔夠三腳插蘇位嘅用戶,最多只用個 100W 多 Port 充電器頂住先,享受唔到 140W 快充嘅好處。不過這種日子或者就快要改寫了,原因近日 MOMAX 推出咗首款支援 MacBook Pro 140W 充電嘅多頭 USB 充電器,呢款 One Plug UM27 就提供兩個 USB-C 及一個 USB-A 頭。

    最大 140W 的規格,簡單而言就係當充 MacBook Pro 時,盡量唔好再插其他裝置去充電,否則都會拖慢 MacBook Pro 充電。另外,要留意充電器無附帶充電線,因此只可用回原裝,又或可以買條支援 140W 充電嘅線,咁至可以真正滿足最高充電速度嘅要求。

    MOMAX One Plug UM27
    $468

    查詢:展昇 2361 1295

    您會感興趣的內容

    相關文章