更多

    【場料】新年出行唔少得 連拍靚相卡仔要升級

    新一年到來,但全世界都仍然不能輕易出埠旅行,相信大家都習慣咗星期六、日,一有紅日就出街或到郊外走走。因此,用相機、手機或 Action Cam 拍片影相,機會就自然多了,而所需的記憶卡就成為必備,所以今個星期就為大家看看常用卡仔的行情。

    相信不少讀者都知拍高解像度影片對儲存空間有一定要求,此外就算是拍硬照,如果卡仔速度太慢也會影響每張相的寫入時間,以及連拍的效率;依家不少相機可以一秒拍到十幾甚幾十張相,但如果卡仔寫入速度太慢配合不上,每次連拍都要很長時間處理,想進行多次連拍就不太方便,因此若要拍攝更穩當,就要俾多啲錢買張好卡。

    microSD 鬥到爛

    雖然近年部分手機都開始不支援插卡,但仍有不少拍攝工具會用 microSD 卡仔。如果是安裝在航拍或 Action Cam 拍 4K 影片,當然需要一張高速型號的卡。不過,相比 SD 大卡, microSD 市場可算「百花齊放」,當中 Samsung 雖然不是最便宜,但勝在大牌子靠得住,新舊兩款設計分別在於讀取速度差 30MB/s ,如果要經常抽插,當然選新版本較好,用量不大的話新版 64GB 會較抵買,最貴的 512GB 則有 $50 差價。如果大家是找高容量的話, AGI 就是最抵之選,當中 512GB 只需 $399 ,而且更具備 1TB 容量,對比同樣有 1TB 的 SanDisk 則平上 $200 ,不過其讀取速度較慢,僅 98MB/s ,寫入則有 85MB/s 。

    您會感興趣的內容

    相關文章