更多

    【初創活動】VR 技術實地交流

    乘著  Pokemon GO、PS VR 的熱潮,令大家對 VR虛擬實境)、AR( 擴增實境 )、MR混合實境)等技術多咗認識。聽就聽多咗,但大家有冇諗過喺有關方面實踐你嘅創業大計?

    匯聚了亞洲 VR 技術專才的組織 The Spoon,將會在 9 19 日假中環加州大廈舉辦首個本港交流活動,向與會者展示最新 VR 技術、分享投資心得,以及討論相關技術的未來發展動向,更會讓與會者親身體驗 VR 。據知將 VR 融入房地產交易,並推出「 3D 立體全景睇樓」的企業  VResidence ,其主理人  Peter Choi  亦將會是講者之一。

    活動費用全免,有興趣嘅朋友可以 Click 入以下網頁,了解詳情同報名!

    https://www.eventbrite.com/e/the-spoon-the-official-hong-kong-vrarmr-collective-meet-up-tickets-27300178569

    您會感興趣的內容

    相關文章