更多

    《神奇女俠 1984 》 4K UHD 聲畫出眾

    近排《正義聯盟 Zack Snyder 導演加長版》幫 DC 美漫英雄電影爭番啖氣,好多觀眾再聚焦到 DC 電影宇宙,巴頓梗係開心啦!而《神奇女俠 1984 》亦喺月中正式推出行版 4K UHD ,雖然好多人覺得電影本身的劇情一般,但巴頓覺得導演其實想從女性的角度更立體去描繪神奇女俠,佢有能力可以拯救世界,但卻無法拯救自己心愛的男人。

    當然奸角缺乏魅力係事實,但若果大家撇開一般英雄電影的套路去欣賞本片,應該會有更多樂趣。 4K UHD 有齊巴頓至喜歡的 Dolby Vision 及 Dolby ATMOS 規格,電影的開首與尾段有 IMAX 全屏幕 16:9 畫幅,呢兩段亦是試畫面的精萃,畫質的銳利度及細膩度相當出色,日光場景各女戰士的服飾及細節清楚還原,而 Dolby Vision 加持的對比表現及光源變化更自然。至於電影其他 21:9 部分導演為配合 80 年代的故事背景,某程度上稍有微粒感,但不影響清晰度及層次表現。至於 Dolby ATMOS 方面,除咗例牌的打鬥動作場面外,巴頓印象最深就係飛機變隱形以及神奇女俠傲翔天際,空中聲道的空間感以及定位相當出色,帶領觀眾有如置身空中一般,作為 DC 粉絲,呢套都係要收藏。

    《神奇女俠 1984 》 4K UHD 聲畫出眾

    您會感興趣的內容

    相關文章