更多

    【吹吹風】Apple TV 4 用 A8 處理器售 149 美元起

    ac3c967faa690ad51c9149d200964a0f26504ef5.png
    9to5mac 圖片

    隨著 9 月 9 日 Apple 舉行發布會的大日子即將逼近,更多有關 iPhone 、 Apple TV 的資訊不斷流出,而且內容亦似乎愈來愈真實,相比起可以估計的 iPhone 6S,小弟對 Apple TV 的期待度更高。

    話晒 Apple TV 自 2010 年之後都無再更新過,其實一直都想買…但又一直忍手…因為目前 Apple TV 功能,對於本人來說只會用來作為 AirPlay 播放、睇 YouTube,唔會租/買影片的話,可以想像個功能係幾咁單調。所以一直都想睇下 Apple TV 會唔會有新突破,就例如變成 Console(當然係主觀願望…)

    不過 Apple 似乎都睇到遊戲市場的重要性,據 9to5mac 指出新的 Apple TV 4將會在 App Store 上深度支援遊戲發展,預期可以在 Apple TV 上暢玩,硬件方面將會採用 A8 處理器,提供兩個容量選擇,售價為 $149 美元(8GB)/$199 美元(16GB);而操作方面,Apple  TV 4將可以利用觸控及動作遙控器進行操作,同時提供 Siri 控制,不過遙控器顏色將會配合新機設計,以灰黑色的外觀亮相,不會再用沿有的銀色設計。

    價錢上代貴差唔多成倍(切合 Apple 高價策略),但要俾返咁多功能大家,可能真係會有驚喜都唔出奇,究竟後事如何?大家一齊等下星期 Apple 分解~

    資料來源:9to5mac 

    您會感興趣的內容

    相關文章