更多

    睇咗當去咗

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    全港學校開始回復返校上堂,今日開始返學的同學仔,都要過返正常嘅校園生活喇,要習慣返早睡早起嘅節奏,但返兩日又放幾日長假,點解唔畀佢哋放埋先返學呢?事關嚟緊星期四係中秋節連假,夾埋星期六、日就放足四日咁多喇。

    以往一有假期,香港人都好鍾意去外地旅行,近嘅台灣,遠少少嘅去日本,甚至有唔少人得個 week end 都唔放過,星期六去星期日返,不過家陣疫情關係無得再咁 freedom 呢度去嗰度去,搞到好多人都患咗「思鄉病」,要解決都唔難,無得去咪帶返嚟囉,呢個道理好簡單啫,係咪?!

    既然去唔到旅行,無得響當地掃貨,咁咪搵網購、代訂、水貨等幫手囉,編者都係咁入咗唔少貨。除咗咁,編者仲有個解決呢個唔正常「思鄉病」嘅方法,就係「睇」咗當去咗,呢個「睇」字並唔係單純睇雜誌睇網頁,而係真真正正咁「睇」住當地嘅實時情況。

    好似編者咁不時都想睇吓日本嘅街景,例如新宿最繁忙嘅 JR 鉄道、渋谷 JR 站對出嘅十字路口、東京鐵塔四周嘅景色、台場對出嘅海面同彩虹橋,仲有好多成日經過嘅地方,甚至係其他城市地點都可以搵到,所以最緊要有隻大芒,編者就用緊部 27” Retina 嘅 iMac ,開十個八個 browser 排得整整齊齊,係咁開住嚟播 live cam ,咁就可以一眼睇住咁多個自己好想去嘅地方喇!真係瞬間去旅遊,睇咗當去咗…… 囉!

    有時打打吓稿悶悶哋,咪開嚟睇吓,睇吓啲 JR 中央線、山手線經過,啲人好似螞蟻咁過馬路,日落黃昏嘅變化,夜景中高樓大廈頂不停眨嘅紅燈,不過編者最鍾意都係聽到啲鉄道嘅「轟轟」聲,成個人都即刻治癒晒!起碼可以慰籍一下恨去嘅心吖!

    不過…有一日有位不知好歹嘅同事,走埋嚟見到我發晒呆咁「療癒」緊嘅時候,望望我個芒後同我講:「喂…乜你搞到好似成個看更咁,呆晒望住個監視器咁做乜呀…」

    嗰一刻…… 頂……

    您會感興趣的內容

    相關文章