更多

    真吹水會所

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    疫情在港爆發差不多一年,仲記得舊年係響農曆年之後疫情開始爆發, 2 月頭開始各展覽會、發佈會陸續停辦,我每期仲響呢度報告展覽會、發佈會嘅最新情況𠻹已發展到封區強檢,由此可見過去一年嘅抗疫成效係點呀!

    講返今年辛丑牛年,過年直頭無得四周圍去拜年,斷估最唔開心嘅應該係一班有利是𢭃嘅小朋友同單身後生仔喇,不過靈活變通嘅香港人實有計嘅,𢭃唔到實體利是咪𢭃電子利是囉!所以呢個零禮拜就出現咗好多電子利是,等大家用唔同嘅電子錢包平台嚟收利是,邊個啱用?或者邊個實用?甚至有咩著數?咁就要睇吓今期《 PCM 》雜誌嘅「 Cover Story 」或網站內容喇!

    響疫情肆瘧下,電子利是其中一大好處就係避免接觸而受感染,其次係減少用利是封有助環保,另外有個間接好處,可能會係加強親戚之間嘅聯繫喇!因為要派電子利是,就要攞到對方嘅號碼先至派到,好多時長輩同後輩都未必會有對方嘅手機號碼,今次有機會交換咗手機號碼,日後或者有機會聯絡,某程度上係加深咗兩者之間嘅關係嘅。不過並唔係個個小朋友都有手機㗎喎,咁咪益咗阿爸、阿媽囉……

    既然無得去拜年焗住留響屋企,咁又有乜嘢好做呢?睇戲、煲劇、打機就梗㗎啦,咁又有無諗過搵個「會所」吹雞叫一班人圍爐齋 talk 呢?… 哦…唔使擔心,唔係叫你去違返限聚令落屋企樓下間「會所」呀,而係響手機裝呢個近期 hit 到無倫嘅《 Clubhouse 》 app 咋!

    《 Clubhouse 》係一個語音交談嘅社交平台,簡單啲講就係志同道合圍爐吹水台咁上下嘅嘢啦,大家可以按自己興趣搵啲相關嘅主題「 Room 」去 join ,甚至可以自己開一間「房」搵人促膝詳談,至於實際係點玩法就可以睇內文喇!

    不過今次《 Clubhouse 》突然爆紅,其中一個原因又係關 Tesla 嘅 CEO Elon Musk 事喎,上次佢叫大家用《 Signal 》就搞出個遷徙潮,今次佢就響《 Clubhouse 》開 talk 搞到人人即裝即講,可見佢嘅影響力有幾大喇!如果各位讀者大大想 Invite 嘅話,睇吓我幫唔幫到你啦~或者有機會一齊開間房…… 吹水都唔定㗎!講開「社交大遷徙」,其中一個熱門嘅新棲身地 MeWe ,可能真係有太多香港人用,上個禮拜終於出咗繁體版,無論係網頁同手機 app 都可以轉用繁中語言,感覺梗係親切啲啦!

    《 MeWe 》有中文版喇!係咪親切好多哩!
    《 MeWe 》有中文版喇!係咪親切好多哩!

    踏入 2 月係編輯部嘅快車期,因為今年《 PCM 》響農曆年假會如常出版,不過下期嘅出版日期有少少唔同,請各位讀者大大揭返去目錄睇睇特別啟示。最後響度同各位讀者大大拜個早年,祝大家辛丑牛年百毒不侵!健康平安!

    您會感興趣的內容

    相關文章