更多

    60GB 5G 服務 + 1000Mbps 光纖寬頻 + NowTV+ Linksys Mesh Wi-Fi 套裝 $368 網絡全包宴 !!

    Andrew
    Andrew
    號稱"周身刀無張利"的多媒體創作人。 很喜歡樂天熊仔的怪叔叔。

    大家每個月電話 + 寬頻月費會是幾多呢?

    相信不少用緊 100 、 200Mbps 寬頻服務的朋友,都會想在合約完結後升級到更快更穩定的 1000Mbps 寬頻,再配合 Mesh Wi-Fi 網狀網絡系統,改善家中 Wi-Fi 死角的情況。而目前正使用 4G LTE 計劃的用家,相信也想轉用更快速的 5G 計劃。但如果一次過轉用新的 5G 月費及 1000Mbps 寬頻,說實也不便宜。

    最近在 fb 的電訊 Plan 群組見到 HKT 有個號稱 $368 全包宴,一個價錢就有齊 60GB 5G 流動數據 + 1000Mbps 光纖寬頻 + Linksys Mesh Wi-Fi 套裝,仲有埋 NowTV 3 選 1 服務計劃 (家庭娛樂組合 / 新聞組合 / BeIN Sport 運動組合) 及家居固網電話,合約為期 24 個月,睇落好似幾吸引…

    睇返介紹,原來呢個 Plan 最貴的應該是 60GB 的 5G 流動計劃,單是 $298 月費連 $18 行政費,就已經要 $316。現在俾多 $52 就有埋光纖寬頻同 Mesh Wi-Fi,再有埋 NowTV 同固網電話。而且對於小編呢類懶人來講,一個 Plan 包晒,就唔使吓吓記住邊樣服務幾時到期,又真係方便好多喎 ! 

    HKT 5G + 光纖寬頻 $368 網絡全包宴
    查詢 : https://bit.ly/3NKMGMA

    您會感興趣的內容

    相關文章