更多

    《哥斯拉》4K UHD 低音勁到爆

    呢一排巴頓最想入戲院睇嘅戲一定係《哥斯拉大戰金剛》,兩大巨獸仲要喺香港打鑊勁,真係未入場先興奮。不過,如果之前無睇過 2014 ,以及 2019 兩集荷里活製作嘅哥斯拉電影,真係重溫一下先知道故事來龍去脈。

    電影公司都好識做,趁住《哥斯拉大戰金剛》上畫期間推出 2014 年的《哥斯拉》 4K UHD 版本,俾各位可以用最靚嘅聲畫效果去欣賞。今次畫質上最明顯的改善就是黑位表現,日光場景的顏色及細節都有所提升,之前 Blu-ray 版本在暗黑場景時基本上看不見很多層次,而來到 4K 版本再配合 HDR 技術,暗黑位的層次、遠近景物的距離感都一一還原,尤其是眾巨獸身上的質感都比 1,080p 的 Blu-ray 版出色。至於音效更是今次 4K UHD 的一大賣點,開場的地下實驗室逃難已經充滿逼力,低頻能量感遍佈全方位,空中聲道結合其他喇叭構成更強的臨場感。到巨獸出場在空中進行攻擊,音效的方向感明顯,破壞造成的種種崩塌細緻突出,而幾隻巨獸的咆哮聲有力而低頻豐富,絕對係考驗各位家中重低音喇叭的質素。記得唔好深夜開呢套戲嚟焚,包你俾人投訴,港版同美版都出咗,快啲帶哥斯拉返屋企啦!

    Godzilla

    您會感興趣的內容

    相關文章