更多

    Google Drive 加入 My Maps 功能鼓勵用戶使用

    kaWing
    kaWing
    從事科技教育報導逾十年,見證香港電子學習及STEM的興起和轉變。

    63825f903e3767b0b2b8302c52d94ab20f603f49.png

    Google 的 My Mpas 推出多年,可能大家都唔太留意到佢,不過隨著 Google Drive 應用人數就不斷增加,最近 Google 就在 Drive 功能內加入 My Maps 按鈕,讓用戶創造、分享兼管理個人化地圖。

    而且,大家只要喺 Google Drive 左邊列表,按「新增」,選擇「Google 我的地圖」,再輸入地點資料,儲存後就完成咗創作屬於自己嘅地圖。之後,用家都可以建立資料夾,將地圖分類,仲可以配合 Google 文件等等功能操作,方便到極。

    小記就認為呢個功能唔錯,最啱喺搜集旅行資料果陣用。如果去旅行嘅時候,要喺同一地區搵唔同鋪頭,同時間滿足飲飲食食同 Shopping 嘅要求。旅行到果度仲要用 Google Map 逐間逐間鋪頭咁 Search,真係有啲麻煩。我諗用Google My Maps 呢個功能,旅行之前整理好所有資料,咁就可以快快樂樂去旅行啦!

    來源:Google

    您會感興趣的內容

    相關文章