更多

    MIRROR+ERROR 加持
    Now TV 歐國盃變身大型綜藝

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    歐洲國家盃 2020 雖然變成了 2021 年才開波,不過今年可能會有更多人加入睇波行列,Now TV 剛宣佈今屆歐國盃會有紅爆的 MIRROR 和 ERROR 成員加入,除了以往的專業足球評述外,每晚都會有 MIRROR 主持的遊戲節目,以及由 ERROR 講波,唔識睇波都應該不會覺得悶。

    MIRROR 將會主持遊戲節目,分兩隊比賽。

    歐國盃 2020 會由 6 月 12 日 凌晨 3 時開始第一場賽事,到 7 月 12 日凌晨 3 時舉行決賽,全部 51 場賽事,今年 Now TV 同樣有獨家播映權,觀眾除可以用 Now TV 觀看賽事,Now TV 在「Now 隨身睇」手機應用程式上,及網頁版加設《 歐國盃「一齊睇」》,已購買歐國盃通行證得用戶,可以邀請其他持有通行證的朋友,選擇 618 / 619 台,就可以開設派對模式,每次最多 4 人。不用約出街一樣可以一齊睇,一齊喊。

    NOW TV 用戶可以用手機程式,邀請朋友再同一畫面睇波,可以一邊睇一邊傾波經。

    ERROR 另類講波

    今年歐國盃最特別,算是有 MIRROR 和 ERROR 加盟,電訊盈科媒體收費電視業務總裁蔡煒健,今日出席發佈會時表示,加入 MIRROR 和 ERROR 最主要目的是想擴大睇足球的觀眾群,特別是年青人過去未必有興趣接觸足球賽事,今次藉著 MIRROR 和 ERROR 受歡迎,是最好的合作機會。

    MIRROR 會擔任 2020 歐國盃大使,今晚將會首播香港版本歐國盃主題曲《 The Beautiful Game 》,歐國盃期間,也會主持發參與《 EURO 鬥 Goal Fun 》遊戲節目。而 ERROR 成員則會和強尼組成新的賽事評述,設立《 歐國盃第三聲道 》,跟原來的專業評述分開不同聲道,俾觀眾有所選擇。對於一些對足球比賽不太了解的觀眾,可以有與別不同的睇波經驗。

    ERROR 和強尼會以搞笑型式講波。

    五場賽事 Viu TV 免費播

    蔡煒健透露,今年歐國盃將會有 5 場賽事,安排由 Viu TV 免費播出,包括頭場 6 月 12 日凌晨 3 點「土耳其 對意大利」,以及 7 月 12 日凌晨 3 點的總決賽,其他三場會在比賽期間再公佈。

    歐洲國家盃 2020 賽程表。

    至於及後的東京奧運會播映安排,蔡煒健初步構思 Now TV 會有 3 個台進行直播及錄播,包含的賽事項目會比免費電視多,當中可能會有一個專門播放香港隊頻道,不過節目製作詳情仍需跟政府及其他電視台相討後再作公佈。

    您會感興趣的內容

    相關文章