更多

    大叔的 … 逆襲

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    近日一套獲日本電視台授權拍成港版嘅劇集,又再掀起追劇嘅熱潮,呢套就係原版日劇同名嘅 《大叔的愛》,家陣響 ViuTV 每晚黃金時段熱播中。《大叔的愛》係以BL(Boy’s Love)為題材,今次 ViuTV 就買咗版權拍成香港版,自然噱頭十足啦!

    港版《大叔的愛》無論角色、劇情等都係依照第一季嘅故事為藍本,故事背景都係響一間地產公司發生,最正係 ViuTV 搵到間地產代理做 title sponsor ,真係絕配呀!而日版連續劇只有 7 集,劇情推進較快,據知港版會有 15 集,但睇咗頭幾集見啲劇情都去得幾快,唔知嚟緊會點喇;不過初部感覺成班演員都捉到個神髓,尤其係飾演被 BL 嘅主角 Edan ,估唔到佢嘅表情咁有漫畫 feel ,絕唔輸蝕比田中圭!至於飾演部長嘅德斌竟然又可以咁有少女味,加埋其他演員嘅「啜核」演出,成套劇完全擦出晒粉紅火花!

    查實日劇《大叔的愛》早響 2016 年 12.31 播出過一集單元,屬於深夜劇集,響凌晨時份播出,之後響 2018 年 4 月就正式播出第一季《大叔的愛》,同樣係響深夜播放,最記得當年嘅𨋢位同電車位宣傳廣告,左田田、右部長,兩個嘟起個咀,閂門時就好似要咀埋去咁…呢一嘢真係睇到令人熱血沸騰,搞到叔叔不行鳥…呢條橋香港典解唔傚法吓㗎?反正香港響黃金時段播出,睇嚟香港觀眾嘅接受程度仲高過日本喎。

    比較特別嘅係,《大叔的愛》響日本係先有劇集,後再出漫畫連戴,之後 2019 年 3 月出埋漫畫單行本,到暑假時就推出劇場版(即係電影),劇場版仲嚟過香港取景,所以睇戲時都「巧有 feel 」。想睇返原裝日版《大叔的愛》可以去 nowe 或黃 viu.com 都有,第一季同埋第二季嘅《大叔的愛 -in the sky- 》都可以免費睇到,至於劇場版《大叔的愛: LOVE or DEAD 》就要課金喇。

    不過最估唔到嘅,就係港版《大叔的愛》竟然會逆襲返去日本?係呀,根據日本傳媒報道,響今年秋季會響 TV Asahi 嘅多個頻道內播出港版《大叔的愛》,咁即係話劇中嘅演員有機會衝出香港,甚至乎連帶成隊男團 Mirror 都可以一齊進軍日本市場喎,成事嘅話就真係為港人爭光喇!

    您會感興趣的內容

    相關文章