更多

    《AR Lens》新春狂賞祭 初五至初九日日派過 1,000 封利是!

    恭喜發財!今日年初五,雖然啱啱放完農曆年假,有唔少朋友已經返咗工,但話晒仲係新正頭,利是就梗係繼續𢭃啦!《AR Lens》就搞咗個「新春狂賞祭」,一連六日,每日會大派超過 1,000 封利是,同你一齊開心賀龍年。

    想攞到《AR Lens》嘅利是好簡單,由年初五(即係今日)開始一直去到年初九,打開《AR Lens》app,鬥快舉機捕捉新年圖案,就有機會搶到便利店 HK$20 電子現金券、Club Sim 馬來西亞 / 南韓 5 日漫遊數據通行證(價值 HK$75)、永年士多免費車仔大碗麵(價值 HK$76)、免費招牌咖喱 / 麻辣醬料(價值 HK$88)等豐富獎賞,咁吸引梗係要日日捕住去搶啦!

    唔好話小編唔單聲大家知呀,今次嘅獎賞係每日限量,即係話嗰日比人搶晒啲獎賞就無㗎喇,不過唔緊要嘅,只要記得打開《AR Lens》app 嘅「推送通知」權限,咁就會每日提你準時開搶,收到通知就好快手做嘢喇!活動期間,每人最多可獲各獎賞 1 次㗎!

    即睇「新春狂賞祭」有咩獎賞︰

    《AR Lens》新春狂賞祭獎賞表列

    係喎,爭啲唔記得話埋比大家知,「新春狂賞祭」新年圖案係咩樣𠻹,舉機時只要見到下面個圖案,就好拿拿聲捉咗佢喇!

    龍年想𢭃利是𢭃到盆滿缽滿,記住日日打開《AR Lens》app,準時搶利是喇!未裝《AR Lens》app嘅話就即刻㩒下面條 link 下載。受條款及細則約束。

    立即下載《AR Lens》:https://onelink.to/4hnu38

    您會感興趣的內容

    相關文章