更多

    Now E 「歐洲聯賽冠軍盃及歐霸盃賽季通行證」用 Now E Android TV app 睇波更方便 !

    歐洲聯賽冠軍盃及歐霸盃賽即將舉行,但係趕唔切買 Now E 機頂盒,用手機睇波又唔夠痛快,可以點樣 ? 其實只要喺 Android TV 安裝 Now E 的 tv app 就可以輕鬆欣賞 Now E 的內容同精彩的賽事,只要支援 Android TV 系統的指定型號智能電視或Android TV 盒就可以裝到,夠晒方便。

    Now E android TV app 正式推出

    而要收睇歐洲聯賽冠軍盃及歐霸盃的精彩賽事,Now E 特別推出「歐洲聯賽冠軍盃及歐霸盃賽季通行證」,只需港幣 $1,080 就可以睇晒全季賽事,除了直播賽事,更可收看精華片段、精選賽事重溫及特備雜誌節目。更可以於 30日內收看精選賽事重溫。

    要欣賞歐洲聯賽冠軍盃及歐霸盃賽事就更輕鬆

    作為球迷,單單歐洲聯賽冠軍盃及歐霸盃又怎會滿足到了你呢 ? 所以 Now E 亦推出 Now E「beIN SPORTS + 歐聯及歐霸月費計劃」月費港幣$ 138,就可以睇埋包括意甲、法甲、蘇超及美職聯等精選賽事直播。還有利物浦、車路士及阿仙奴官方電視節目,亦可同樣收看歐聯歐霸賽季精選賽事直播、精華、重溫及雜誌節目。

    已訂購 Now E「歐洲聯賽冠軍盃及歐霸盃賽季通行證」或 Now E「beIN SPORTS + 歐聯及歐霸月費計劃」的客戶,只需在指定型號智能電視的 Google Play 商店下載 Now E Android TV 應用程式到智能電視或 Android TV 盒安裝,就可以在電視上收看精彩球賽,還有 Now E 的精彩內容,而 Now E 的服務更支援多裝置分享,一個賬戶可以在五個不同的裝置上使用,更可以同一時間於兩個裝置上收看你已訂購的節目內容,同一時間老公睇波,老婆要睇戲煲劇完全無投訴 !!

    # 指定型號支援 Android TV 系統的指定型號智能電視或Android TV 盒,需使用 Android TV 8.0 或以上版本,而 Now E Android TV 雖然同樣支援 Now E 的內容,不過暫時未支援 HBO GO 及 4K 內容,亦不支援影片下載功能。

    您會感興趣的內容

    相關文章