更多

    【ZCOPE】12代 Core i9 平板 配外置 RTX 3080 – ASUS ROG Flow Z13

    選購 Gaming Notebook 很多人都以為把所有高階配置塞進去就等於強勁,但忽略了重量及發熱等問題,最終可能只當成 Desktop Replacement 使用。為了解決這個物理問題,過往有廠商推出 Ultrabook 配以 External GPU 的方案,但無論效能及佔用空閒上仍有改善空間。不過蛇叔(小編)最近試玩了ASUS ROG Flow Z13 ,它卻採用 Tablet + External GPU 的方案, Tablet 本身已備有 12 代 Core i9 處理器,可連接 RTX 3080 Mobile 的 ROG XG Mobile 便可享受強大效能,想知蛇叔使用一星期的用後感就記得繼續收看。


    ZCOPE!定期新片上架!

    同你分享我哋嘅數碼科技.玩樂生活!記得即刻 Like、Share 同埋訂閱我哋嘅 Channel,仲有㩒埋個鐘仔呀!請大家多多支持!!!

    YouTube: 按此
    IG: 按此
    FB: 按此

    您會感興趣的內容

    相關文章