更多

    【書展掠影】YouTuber出書 開展兩小時售罄

    a8cbed05a31603e3ca70c6ad17a831dc8a5762e8.png
    「YouTuber」近來成為賺錢的代名詞,拍片年薪一百萬不是夢。今年書展,YouTube 紅人大J(Jason)就直頭出書教路,講解《如何製造大J – YouTuber的成功法則》,剖析他成為 YouTuber 兩年多以來的心得,等有志成為YouTuber的各位後輩可以參考參考。今日書展開鑼,唔夠兩個鐘,此書已經全數被掃清,書攤要急急再補貨,等到下午約4、5點先再有第二輪貨。

    大 J 由網上攻至網下,出書教授成為 YouTuber 之道,內容包括基本如何開設個人 YouTube 頻道、拍攝手法、影片內容要點、遇到 haters 時要如何應對等等,亦有講述個人經歷。書展工作人員指,今朝第一輪入貨約 100 本,一開展已經有人衝入嚟買,多數為年紀小小的小學生;不足兩小時內已經全數掃清,要再等到下午 4-5 點才補到第一輪貨。據知大J今次印書共約兩千本,除了在書展購買,亦可在網上訂購或到書局門市購買,收益會全數捐作慈善用途。

    現場所見,短短10分鐘內已經有前後6人到書攤查詢過大J的著作,全部皆為年約 11 至 13 歲的學生。今年分別 11 及 12 歲的 Nicole 及 Rainbow 年紀輕輕,已經擁有自己的 YouTube 頻道,亦有睇開大 J 的影片;中午時特地到書攤想賣大J的書,打算作為 YouTuber 參考及留為紀念,可惜失望而回,要等到下午再黎碰運氣。

    書展攤位:聯合書刊物流攤位 1D-C18/1D-C24
    價錢:$78

    9bad3327ac6142f292e8bf536f32d124d5bb6a45.jpgc37db6e1bd062aee4c99be93b0f9d33b28476ef6.jpg
    Nicole及Rainbow年紀輕輕,已經開始做YouTuber,所以想購買大J的書作為參考;兩人面對記者訪問從容不迫,絕對係明日之星呀。今年13歲的Wesley同樣特地來捧場買書,表示想睇下大J打機拍片就得,寫書唔知又會點,又指想了解他在日本留學的經歷。

    您會感興趣的內容

    相關文章