更多

    【實用App】3D Touch當電子磅

    147a925d8a08326d9902877faaeae9dc564dc1f8.png

    iPhone 6s 嘅 3D Touch 面世一段時間,除咗 Check E-mail 呀開 Apps 用得到之外,仲有咩特別用途?外國有程式開發員就諗到:當電子磅。

    Simon Gladman 開發一款為 iPhone 6s 特設嘅 App,利用 3D Touch 屏幕感應不同壓力的功能,量度不同物件對屏幕加諸的壓力,並將之轉化為相對的百分比,從而方便比較邊一件物件較重、邊一件較輕;較重嘅物件會用黃色圓圈標示。從影片示範中可以見到,在 iPhone 6s 屏幕上並排放兩顆布冧,App 就會自動以不同的百分比顯示其重量;換一個布冧,百分比又會改變。

    理論上,3D Touch 同時支援 5 個觸點,所以閣下一次過放 5 樣野都應該冇問題。不過開發者就提到,佢原本打算用提子,但點知太輕磅唔到,先改用布冧。App 暫時未有在 App Store 上架,只能在 Jailbreak 後下載。雖然目前 App 只係顯示物件對屏幕壓力的百分比,但普通去超市磅下邊隻橙重啲多汁啲都夠用。開發者亦有公開所有程式碼,可能好快會有高手出嚟整個 2.0 版本喎。

    來源: GitHub

    您會感興趣的內容

    相關文章