更多

    【$8 都慳番】Whatsapp 宣佈全面免費

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    c0dfc5d4f71ebaa5eb4ecf61d1ef3a05b137b232.png

     

    Whatsapp 很方便,但除了極早期的用戶之外,Whatsapp 一直都堅持收取 0.99 美元,即 HK$8 的年費,以避免向用家賣廣告。好多人都唔捨得畀呢 HK$8,終於你哋等到啦,Whatsapp 今日宣佈免費啦!

    689a72eb058d339b0c5d32e7aa4e173060599c3d.png

     

    面對住好多免費通訊軟件的競爭,Whatsppp 一直堅持收費,用戶免費使用一年後就要畀錢,就算是 Facebook 年前收購之後,情況也一樣。不過,Whatsapp 今日前在官方部落格發出公佈,因為新加入用戶其收費方式頗有意見,認為不值得因為 $8 而用信用卡付款,又或是沒有信用卡(特別是未成年的年青用戶),因此收費已成為 Whatsapp 擴展市場的阻力。所以在未來數星期,將會取消不同版本 Whatsapp 的收費模式。

    免費後的 Whatsapp 會改變初衷變成出現廣告嗎?Whatspp 表示不會,不過 Whatsapp 會開發商業應用的可能性,例如作為客服工具,向商業用戶收費,比起提供第三方廣告有機會附帶Spam 來得安全。大家今次 Like 唔 Like 先?

    資料來源:Whatsapp

    您會感興趣的內容

    相關文章