更多

    【偉大發明】有左佢,唔怕 AirPods 唔見喇!

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    iPhone 7 取消 3.5mm 耳機插座,加上 AirPods 的出現,雖然蘋果公然承認這是革新的過程,不過消費者似乎唔多滿意,特別是 AirPods 的設計,外形毫無新意兼容易遺失。幸好,有這樣的一個設計,可以好好保障你的 AirPods,但有點不對勁⋯⋯

     

     

    511OoQ-h68L._SL1000_

     

    無錯!擔心無線的 AirPods 容易唔見,最有效的改善方法,就係加番條線俾 AirPods,係咪好聰明呢?

    Spigen 最新就推出 AirPods Strap,每條賣美金 $10,用軟膠製作,這樣 AirPods 就可以變成掛頸耳機,似足運動型藍牙耳機一樣。AirPods Strap 會在 10 月 17 日於美國發售。

     

    Spigen-AirPods-cable-case

     

    不過,網民對呢條膠線評價一面倒的差,難得 AirPods 有勇氣變無線,現在又要俾錢加條線,做法多餘。

    您會感興趣的內容

    相關文章