更多

    Google 推 Who’s Down App 約人無難度

    6ae3904a364d1a33ffa6f87695a97793db72c586.jpg

    人大咗,每次要約聚會都好痛苦,做搞手 PIC 就最麻煩,又要問晒所有人得唔得閒,又要搵地點;最憎就係,係個 Group 度問,啲人一世都唔覆 Message,而你就痴痴的等某日,妄想呢班人會覆你一句「去」定「唔去」。Google 就幫大家解決煩惱,推出全新 App「Who’s Down」,得閒的話,講一句「I’m Down」,得就覆,唔得就算!

    Who’s Down 近日於 Play Store 及 App Store 上架,但由於只限受邀者使用,所以仍然非常神秘,只能靠介紹文字同圖片略知一二。隻 App 睇落好簡單,有少少似通訊 App,喺主頁面設定為「I’m Down」之後,可以選擇你得閒想做啲咩,例如溫書定食 Lunch,然後睇吓三個鐘內有冇朋友應,開個 Group 一齊去。帳戶與 Google 同步,估計可以邀請朋友。希望可以快 D 有得用,約人就更方便啦!

    來源:Mashable

    您會感興趣的內容

    相關文章